25 Mart 2009 Çarşamba

1. Geleneksel "RüzgaR" Şenlikleri.... Badem 1 Yaşında!



Tarih 18 Mart ve güzeller güzeli baDemim "1" yaşına girdi....



Sevdiklerimiz yalnız bırakmadı sağolsunlar... İşyerimden bütün arkadaşlarım neredeyse bizdeydi, güzeller güzeli oğlum hem şaşkın hem de acaip mutluydu... heyecanlandı önceleri, sonra alıştı kalabalığa ve bütün hünerlerini gösterdi...


Son derece yakışıklıydı bu arada.. bilmem farkettiniz mi?


Rüzgar farkında değildi ama annesi olarak heyecandan ölmek üzereydim, herşeyin en iyisini istediğim bitaneciğime kocaaamaaaaan bir pasta yaptırdım, çok sevindi... Fakat mum üflemeyi bilmediği için mumlara bağırmakla yetindi :)


Şİmdiki Çocukların çokkk ama çok şanslı olduğunu düşünüyorum... Önceleri siyah beyaz 1 resmi olanlar kendilerini şanslı sayarken, gelişmiş teknoloji sayesinde sevbdiklerimiz için arşivler hazırlayabiliyoruz... Rüzgarın fotoğrafları evi neredeyse doldurmak üzere :) bu konuda ben de kendimi çok ama çok şanslı hissediyorum.... Zira o büyüdüğünde albümlere bakıp bakıp güleceğimiz bir sürü malzeme var elimizde ;)




İLK YAŞın kutlu olsun bitanecik badeMim...

Sevgiyle ve sağlıkla büyümeni diliyorum.. Herşey gönlünce olur ve ben hep yanıbaşında olurum umarım.....



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails