24 Aralık 2009 Perşembe

GüRgüR "BABA"...


Merak etme, yok bişeyim... Deli bir gök gürültüsünde çektim içime özlemlerin en acıtanını...
Nasıl çocuklaşırmış insan, nasıl titrek bir çığlıkla yumarmış gözlerini unutmuşum. En korktuklarımla, en görmek istemediklerim arasında nasıl silikleşmişim o gün fark ettim.
Canım oğlum korksun istemem GüRgüR BaBa' nın naralarından ama gel gör ki yıllar geçse de durduramayacağımı anladım bu anlatamadığım iç ağlamasını...

Anlatmaya fırsat bulamadım sana korkularımı,
korkular kolay dile gelmez bilirsin... Anlatamaz insan içini titretenleri ağız dolusu. Utanır, çekinir, küçük düşmesin için susar aslında.
Şimdi sen bil istedim,
sen benim gibi korkma istedim kısaca...

Ne zaman gökyüzü aydınlanır şimşek çarpıntısıyla, deli bir yağmur başlar hani, avaz avaz bağırmaya başlar bulşutların daha üstündeki GürgüR BaBa; işte o zaman başlar içimde yetiştirdiğim minik kuş çırpınmaya...
Bir şimşek aldı onu benden daha 23 yaşında,
dünya tatlısı, BaLLı BABAM...
Çocuk denen yaşta bir şimşek ışığında terk etmiş bizleri güzel yürekli KOCA ADAM...
6 aylık bebeği, yüzüne bakmalara doyamadığı küçük karısı ve baldan tatlı baldızıyla yaşadığı eve 22 Mayısta düşmüş yanan ateş...
Oracıkta yığmış adamı, tam da evinin karşısında...
Bir ağaç altında....
Daha 23 yaşında...
GüRgüR Baba...

Neden diye sormuyorum artık, sen de sorma...
Gideli yaşım kadar olmuş...
onsuz 31 yıl...

Şimdi ne zaman bağırırsa gökyüzü, ne zaman ışıldarsa alev alev,
kadın der ki,
23 yaşında bir KOCA ADAM daha devrildi ağaç altında....

Bu yüzden sıkışır yüreği,
hep ağlar gözleri...

Merak etme, iyiyim ben.. ama korkarım her sağanakta... HALA ve DAİMA......






10 yorum:

Başak BAŞOL dedi ki...

Bedardemcim,

Gerçekten çok üzüldüm.Eminim babacığın cennetten sana bakıp gülümsüyordur şimdi...Belki benimkiyle de ahbap olmuşlardır haaa...

Aslında ölüme üzülmemek lazım,derler ki Allah sevdiği kullarını erken yanına alırmış..

Bunlar seni teselli etmez bilirim ama babacığını her özlediğinde oğluşuna sarır...

Sevgiyle Kal...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Başakçım; çok öpüyorum seni...

ELİF dedi ki...

canımsın sen benim...

Adsız dedi ki...

Güzel Yürekli Burcu'm,
İnsan ne yapsa unut(a)muyor bazılarını.Sadece senin değil hepimizin yüreği aynı anda aynı şeyle yanar.Ne zaman gök gürlese hepimiz aynı şeyleri yaşarız tekrar tekrar...Asıl zor olan ne yaşamaktan kaçılıyor ne de gidenler geri geliyor.Yağmur sonrası gök kuşakları sarsın senin "atom karıncanı".Ne senin yüreğin yansın annen gibi,ne atom karıncanın sevdiklerini alsın gürgür baba.Sevgi ve mutlulukla gökten en güzel elmalar sizin başınıza düşsün canınızı hiç yakmadan.Seni seviyorum....Bayko

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Atom karınca'ma anlattım söylediklerini, gülümsedi... Elmaları bekliyor :) sanırım o benim gibi gökyzünden korkmuyor... Sevgimle TETEM...

öykü dedi ki...

Basakcım satırların huzunlu ıcımde hısettım..
Ama bısey de cok sasrıttı benı
Ben de kucukken gok gurledıgınde
Gür gür baba gelıyor derdım..

beenmaya dedi ki...

ne desem bilemedim. eksik kalan yanlarımız aynı ya öykümüz farklı bile olsa belki de o yüzden ta içimde hissettim. yüreğim her zaman yanında bunu bil istedim...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Öykü'cüm Burcu demek istedin sanırım :)) kafa karışmış biraz... Öpüyorum seni kocaman...

Maya'cım; yanımda olan yüreğine, yazıma harcadığın zamanına sağlık :) güç verdin... Çok sağol e mi?

Brajeshwari dedi ki...

Sen içini boşalt diye, gür gür babanın hediyesidir belki yağmurla gelen göz yaşların... Güneş açtığında da selamlıyordur seni belki birileri...Gökyüzüne bakıp bizi sessizce izleyenlere gülümseyerek el sallamayı unutmamalı...

Merhaba bu arada:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

içime hoş geldin :) çok hoş geldin... gülümseyerek el sallıyor kalemim, sessizce izleyenlere.. sevgimle..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails