27 Ağustos 2010 Cuma

Bir tatLı röportaJ


Aslına bakarsan ben sevmiyorum pek böyle iş meselelerini buraya aktarmayı... Ama bazı insanlar oluyor ki değinmeden edemiyorum. Bu sayı genç kızların böğürlerini yeni yeni parçaladığı Yusuf Güney'le sohbet etme fırsatı buldum....
Açıkçası önyargılı davrandığımı söylemeliyim.
Herkes etrafımda "beni de götür, yok fotoğraf iste" falan derken bir de bakmışım içten içe biley durumları oluşmuş içimde. Ne de olsa cörrt diye birden bire giriverdi hayatımıza...

Gittim ben de olayı yerinde inceledim...
Hiç de öyle değilmiş arkadaş! Bir mütevazilik bir mütevazilik.... beni utandırdı Vallahi :(
Yaşının küçük olması itibariyle (1984) saygılı, bir o kadar centilmen ve sevimli bir arkadaş kendisi.
Hem benim çenemden rahatsız olmadı, hem de durmadan gülümsedi.


Ayrıca diğerleri gibi yok ben daha kundaktayken uzun hava söylerdim, yok benim babam da devlet sanatçısıydı falan zırvaları da yok!
Dediğine göre Rafet El Roman'la tanışmadan önce sesinin güzelliğinin bile farkında değilmiş, çünkü şarkı söylemiyormuş. Kendi halinde bir hayat sürüyormuş Londra'da... Hemen öyle pörtletme gözlerini Londra'da mı yaşıyormuş diye... Ailesi hala orada yaşıyormuş naapsın çocuk?
Daha önce bir dolu iş yapmış bak bilmiyoduk!
Bir İtalyan restoranında çalışmış önce, baklava ustasının yanında çalışmış, hatta vinç operatörlüğü bile yapmış. Gururla anlattı yaptığı her işi... En son pazarlama müdürüyken yolları kesişmiş Rafet Abi'siyle...
Kendinin bile beklemediği bir hayran kitlesi oluşuvermiş AŞK-I VİRANE (TIK) klibiyle...

Ne diyeyim... ? Bu kadar dürüstüne, bu kadar mütevazisine ve bu kadar kendine güvenenine az rastladığımız bu zamanlarda seninle de paylaşmak istedim...


Dünya kadar yazı yazmam gerekiyor, ben burda sana röportaj anlatıyorum...
aaaah, müdür bir görse!!!

NOT: BaLLım bugün döndü gezisinden :) 3 günlük koklaşma zamanlarını paylaşmak dileğimle..




9 yorum:

. dedi ki...

iki erkeğin düet yapma fikri YUSUF GÜNEY VE RAFET'E YAKIŞMIŞ.SEVİYORUM TARZINI.RAFET'İ DE SEVİYORUM:)

MOMOL dedi ki...

memleketlim olması sebebiyle, ilk çıktığı günden bu yana sempati beslediğim bir insan:) senin merceğinden onu bir adım ötede tanımak ise daha hoş...

uzun zamandır aksattım blog gezmelerimi, ballını benim için öp lütfen :) sevgiler...

ELİF dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş,ellerine sağlık...
Bende uzakdan takip edıyorum yusuf güneyi,sesi gercekten çok güzel...

haykırış dedi ki...

Sayın Bedardem, inanın keyifle okudum çok hoş ve kibirsiz bir yazı kutluyorum sizi.
Sevgi ve saygılarımla

Murat Artan dedi ki...

sayenizde tanımış oldum bu yeni sanatçıyı. dünyadan haberim yok dersem yeridir,yeni albümdü,yeni sanatçılardı,siyasetti kimdi neydi yok bende. bir şekilde hoşuma giden şeyler ya da bilmem gereken şeyler gelip beni buluyor.

size kolaylıklar diliyorum:)

Adsız dedi ki...

:):)a aaa kızımın babası bu:):):):)
bakınız şu yazıya:)


http://asyaselda.blogspot.com/2010/02/kzmn-babalar.html

Asya yusuf güneyi babası sanıyor:)her çıktığında bak baba ne güsel şakı söylüyorsun diyor:)
laf aramızda hala haberi yok onun babası olmadığından:P
kızımın yerine öpseydin bari babasını:)hi hi hi

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Masal; ben tanıyınca daha çok sevdim.. Üstelik sesi de harika :)

Momolum; gerçekten sempatik bir insan (senden sempatik olmasın) :)) artık aksatma beni.. sevgimle

Elif..den; uzun zamandır uğramıyordun, özlettin.. sevgiler

Haykırış; çok teşekkür ediyorum... Sevgi ve saygılarımla

İvriz; Hoşgeldin... teşekkürler...

Asyaselda; daha önce o yazını okumuştum :) çok da hoşuma gitmişti... Elimde imzalı fotoğrafı var, senin şekerparene yollayabilirim istersen.. sevgilerimle...

Peritozu dedi ki...

Isinizi blogunuza tasima konusunda teredutten bahsetmissiniz,hic endiselenmeyin .Bol bol tasin bence :))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Peri tozu Fotoğraf; :)) tamam o zaman... bundan sonra röportajlarımı da yazıcam.. bu arada hoşgeldin... sevgiyle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails