26 Ağustos 2010 Perşembe

Deli Dolu


Günlerdir kafamı kaldırmadan çalışıyorum neredeyse...
Derginin çıkma zamanlarında hep böyle oluyorum ben :( hayatla bağlantım kesiliyor, yazarak yaşıyorum. İşimi de çok seviyorum ama arada nefes alsam fena olmayacak!

Geçen hafta sana iki yaş bunalımından bahsetmiştim... BaLLı 4 gündür yine gezmelerde ve bunalımsız ama iş dolu bir haftanın sonunda diyorum ki:

- aaaaah! olsa da bunaltsa... Durmadan soru sorsa, benimle oynasa, sabunlu sabunlu banyodan kaçsa, çizgi filmlere kızsa, elindeki herşeyi yere atsa.....

İnsanoğlu böyledir işte; olsa bir dert olmasa bin dert :) Allah kimseyi küçük baş belalarından ayırmasın. Fakirin sarmısağı başının altında olsun!

Ömür geçiyor işte bildiğin gibi, bir haftayı daha geride bıraktık. Bir bakıyorum da bu hafta kendim için ne yaptım diye; yazdım yazdım yazdım.. Ama bu sefer sana değil, dergi okuyucularına :)
Yarın BaLLı yuvaya dönüyor, evde bir telaş bir telaş.
Gelir gelmez soracak biliyorum:
- anne bana ne aldın?

Allahtan sürprizim hazır :)
ama söylemem...





2 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

bizim sanal dergide ki yazılar bile nasıl zorluyor beni her seferinde son dk yetişiyor. bu hızla geçip giden zamanı biz neresinden yakalacağız bakalım. sevgiler

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Zaman bizi beklemiyor Burcucum, biz onu saçından, paçasından yakalamak zorundayız işte :))) sevgimle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails