11 Ağustos 2010 Çarşamba

Yeni hafta, Yeni dilek...


Haftasonu gidemedik hiçbiryerlere... Nereye niyet etsek tıklım tıkış bir kalabalık, üstüne bir de deli gibi bir sıcak. Yazlığımızda sarıldık birbirimize, ailemize...

Cumartesi evimize gittik; "öteki evimiz" diyor BaLLım oraya :) yazlığımıza ise "kumdaki ev"...
Arkadaşları var artık onun da. Beraber oynuyor, beraber koşturuyorlar gün boyu. Bizimki kendini yetişkin sanıyor çoğu zaman :) çok güldürüyor bizi ve diğerlerini... Yeni bir huy edinmiş kendi kendine, çok kötü. Kum atıyor yüzüne gözüne yanındakilerin, laf da dinlemiyor. Üzülüyorum...

Düşünüyorum da, sanırım ilgi çekmeye çalışıyor, çünkü sadece ilgisiz kaldığında yapıyor bu işi. Ceza olsun diye kumdan alıp eve götürüyoruz babasıyla, hemen özür diliyor, mızmızlanıyor. Dışarıya çıkardığımızın ilk 5 dakikası yine aynı şeyi yapıyor, şaşırtıyor. Sanırım onun bir çocuk olduğunu unuttuğumuzdan olsa gerek, bize bu şekilde hatırlatıyor :))

Yeni umutlar için adım attım geçtiğimiz gün. Dilek tuttum bütün hücrelerimde hissederek...
Olsun için uğraştığım bir dileği içimden geçirirken yaşadığım titremeyi yazmak istedim sana nedense?
Olur mu bilmem, ben deniyorum...
Herşey daha güzel olsun, herkes ağız dolusu gülsün istiyorum.

Bugün Ramazanın ilk günü... İnsanlık, içindeki huzurla karşılaşmalı bugünlerde. Özünü bulup, sıcak pide kokularıyla gülümsemelisin yan komşuna. İyiliklere devam etmeli, ne kadar işe yaradığını görme fırsatını vermelisin kendine.
İftar zamanında sokaklardaki o sessizliği çok severim çocukluğumdan beri, hep birlikte oturulan sofraları ve sanki senelerdir yememişsin gibi iştahla yediğin yemeklerin ilk lokmasını...

Oruç tutamıyorsan üzme kendini, yapabileceğin daha çok şey var!

Hayırlı Ramazanlar....





4 yorum:

bahriye-krm dedi ki...

size de hayırlı ramazanlar...bu ayın insanlarda uyandırdığı mutluluk ne güzel...olur inşallah olur o dilek...
ballının durumu bizde de var bu aralar...henuz anlam verebilmiş değilim...ama cevap çocuk olmalarında saklı sanırım...

Başak BAŞOL dedi ki...

Bir Amin'de benden sana olsun :)))

Umarım bu Ramazan hepimizin hayatında güzel bir dönüp noktası olur.Ben niyetliyim,30 gün tutacağım.Allah'a dua ettim.Nasip eylesin diye ...

Anlayacağın bu Ramazan Aşk ile Aşk için niyetliyim...:)

Sevgiyle Kal.

Büşra Bayram dedi ki...

Aminn :)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Bahriye-kerem; bazen çocuk gibi bazen yetişkin gibi davranıp yanıltıyorlar bizi, gececek umarım :) sevgiler

Başakımm; "aşk ile aşk için" tutsun bütün duaların, Allah kabul etsin... Umarım herşey içinden geçirdiğin gibi olur... öpüyorum

Hayal Meyal; :) amin...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails