18 Eylül 2009 Cuma

HayaT baYram OLsa :)


Bugün canım oğlumun (BaDemimin) yanına Kırklareline gidiyoruz eşimle :))
2-3 gündür onu görememnin verdiği heyecan bayramla birleşince çok tuhaf bir his uyandırdı bende. Hani hatırlarsınız eski bayramlarda, birkaç gün öncesi yaşanacak neşeli kalabalığın telaşına kaptırırsınız kendinizi :) hani içiniz umutla ve sevinçle dolar, uzun zamandır görmediğiniz sevdiklerinizle vakit geçireceğinizi düşündüğünüzde pır pır olur ya kalbiniz, o işte!
Anneannem yaşayan tek büyüğümüz olduğu için her bayram köye koşar bütün akrabalar. Hem güzel köyümde sıcacık samimi bayramlar kutlanır, hem de kalabalık sofralarda tadına doyulmaz yemekler yenir. Ben çocuktum ve içimde harika bir his uyandırır her bayram. Şimdi oğlum da aynı şeyi hissetsin, hissetsin de bayramları sevsin diye önceden gönderdim onu köye. Günlerdir çimenler üzerinde yuvarlanmanın tadını çıkarıyor, organik sebzeler yiyor, köylü kadınların kucağında gerçek sıcaklığı hissediyor, Trakya şivesi öğreniyor köylü ağızlardan :))
Şimdi düşünüyorum da, çoktan demode oldu akraba ziyaretleri, köy seyahatleri... Herkes tatil buldu mu doooğru güneye atıyor kendini, 5 yıldızlı otellerde "herşey dahil" günler geçiriliyor. Animatörlerle dans edilip, lobide mesafeli sohbetlerle sosyalleşiliyor...
Yok canım, yooook.. Bana göre değil...
Kuzu kuzu giderim köyüme, kaynaşırım insanlarıma.. Bir sofra kurarım bahçemize en kuş sütlüsünden. Toplarım bütün sevdiklerimi etrafına, anneannemin sıcak kucağında sevgiyi koklarım doyasıya...
Bayramı "adam" gibi yaşarım :))
Gelir gelmez yazarım hepinize uzun uzun...
13 de biniyoruz otobüse... Sevince, huzura, mutluluğa yol alıyoruz.. Bayrama gidiyoruz...
Hepinize şimdiden İYİ BAYRAMLAR, tatlı sohbetler, huzurlu günler diliyorum....
Çok sevgilerimleeeee....


2 yorum:

MOMOL dedi ki...

iyi yolculuklar ve şimdiden iyi bayramlar canım :)

zeynepin sesi dedi ki...

ben de senin gibi düşünenlerdenim :) ii bayramlar şimdiden..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails