27 Eylül 2010 Pazartesi

HAYAT AYRACIM'A... (2)

DÜNYAMIN TATLISI;
biricik Hayat Ayracı'm...
Çok özel bir günde gelişin açıklamıştı aslında bütün bu durumu...
Başkası olamzadın sen artık, benim hayatımın en güzel/özel ayracı olmaktan başka.
En yakın dostum, sırdaşım, gülen yüzüm, ağlayan içim, özlediğim, beklediğim, aranan kan :)

Ne güzel geldin, ılık ılık... Ne iyi ettin....
Göndermem seni artık hiçbir yerlere, sen nereye ben oraya :)

Aşkla, huzurla, mutlulukla ve sağlıkla (en çok benimle) kocaman bir ömür senin olsun biriciğim...
seni nasıl sevdiğimi anlatacak bir sürü cümle kurarım aslında...
Ama yapmayacağım,
sen bunu hep bildin...
gene bil...

O kocaman çocuk yüreğinden öpüyorum...











1 yorum:

beenmaya dedi ki...

ilk seferi bir şekilde gözlerimin dolmasıyla geçiştirmiştim ama bu sefer sanırım artık tutamayıp kendimi ağlayacağım...

gerçi fotoğraflarını koyduğun günü düşününce hele ki kendi hallerimi görünce gülesim de geldi ama :)))

canım benm fazla söze gerek yok aslında öyle değil mi? bizim biraraya gelmemiz tesadüf değil; hani daha önce niye gelmedik diye soracak olsak yok o da değil...

nasıl anlatmalı bilemedim ama başka türlü bir şey bu; biz olması gereken anda, günde, zamanda geldik biraraya ve bundan sonrasında da zaten hep beraber olacağız...

hepsi bu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails