26 Aralık 2011 Pazartesi

BaLLıma Öğütler (varan1)


"Zaman gelir, bunalırsın.. Herşey sürekli yolunda gitmek zorunda değil ya? Bu işin cilveleri var arkadaş. Azıcık bunaltacak, canını sıkacak, yeteeeeer diye bağırtacak, belki de hüngür hüngür ağlatacak...

İşim iyi olsun, kocam bana delirsin, oğlum hayal ettiğim gibi davransın, para bana aksın...
Yok daha neler!!!

Hayat ne zaman bu kadar cömert davrandı ki???"

dediğin anda ayvayı yemişsin....

bak sana öğreteyim yavrucuğum:

Kafanda hayatı olumlamadığın sürece, hayat senin hakkından gelecektir.
o sana yön vermeden kendine çeki düzen verip gülümseyerek hayallenmenin tam vaktidir.
Uygulaması çok kolay, tabi niyetin varsa!

Nasıl mı?

Sevgiyi kucaklıyorum. Ve şimdi iyileşiyorum.

Affetmek Her Zaman Ve Her Yerde Yanımda Taşıdığım İyileştirici Bir Araçtır

Affetmeye hazırım;

Eleştiri, korku, suçluluk, pişmanlık ve utanç duygusunu üzerimden attığım zaman

özgür olduğumu hissediyorum.

Bu sayede kendimi ve diğer insanları affedebilirim.

Bu hepimizi özgür kılacaktır.

Eski meseleleri kapatmaya hazırım.

Geçmişte yaşamayı reddediyorum artık.

Bu yükü uzun zamandır sırtımda taşıdığım için kendimi affediyorum

Kendimi ve başkalarını sevmeyi bilmediğim için kendimi affediyorum

Her insan kendi davranışlarından sorumludur ve hayatta ne ekerse onu onu biçerler

Bu nedenle kimseyi cezalandırmama gerek yok

Ben de dahil olmak üzere hepimiz kendi bilinçlerimizin yasaları altında yaşıyoruz

Kendi adıma kin tutan yönümü bir kenara bırakıyorum ve sevgiyi kucaklıyorum

Ve şimdi iyileşiyorum...


BUNLARI BİR KERE İÇİNDEN GEÇİR HİÇ OLMAZSA!

Ne demiş Nietzsche?

‎"Günde bir kez olsun gülmeli ve neşeli olmalıyız , sevinci öğrenebilirsek başkalarına acı vermeyi de unuturuz..."

NOT: neşeli olmaya çalışıyorum şurada, anlamıyor musun? :/




3 yorum:

absalom dedi ki...

yakışıklıya abisinden bir tavsiye affetmekle ilgili...

affettiğim zaman büyük olur insan...
ben zamanında çok ağır konumu feci kelli felli birine sen büyük olamazsın...affetmeyi bilmiyorsun demiştim.

ki yaşım 20 li yaşlardı...

şimdi affediyorum en azından büyük olabilmek için.

bak coştum şimdi azcık daha gaz versem kendime bu yorum uzar gider vallahi keseyim en iyisi :))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Absalom :)))) Allah da seni güldürsün...

beenmaya dedi ki...

yalnız rüzgarın fotosu da tam oturmuş yazıya be annesi :)))

ikinize de kucaklarım sımsıkı...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails