5 Haziran 2009 Cuma

Farklı Frekans


Bu sıralar nedendir bilinmez, iyileşmek için çırpınan hastalık sahibi insanlar gibi hissediyorum kendimi. Birikim midir? havalardan mıdır? işlerin yoğunluğundan mıdır bilimez saçma sapan bir havayı çekiyorum içime kaç günlerdir. Bu kadar keyif aldığım şu yazı işlerini bile bir kenara bıraktım, sadece beğendiğim blok yazılarını okuyorum... (gerçi bazıları da benim gibi hissediyor olmalı ki, onlar da yazmıyor :/)
Bugün günlerden Rüzgar... Yazlığa gidip oğlumu alacağım önce, birlikte eve gideceğiz. (haa bu arada size hasta olduğunu söylemedim sanırım) geçen haftadan beri rahatsız baLLı badem :( önce ateşlendi, sonra da salya sümük vaziyetleri. Diş çıkarttığı için bağışıklık sistemi düşmüş dedi doktor. Demek ki 2 yaşına kadar çekeceğiz oğlum ben ve diğer aile bireyleri bu sıkıntıyı...
Pazar günü annemle birlikte Konya gezisine gidiyor mstr. Rüzgar :)
Gene bana özlem kokuyor buram buram...
Kafamda kendimi tamir etmeye yönelik terapi teknikleri uçuşuyor, yapmak istediğim şeyler var!
Hazır oğlum da tehlikeden uzaktayken kendime biraz çeki düzen vereyim diyorum.
Allah kocama sabırlar vereeeee.............

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails