23 Haziran 2009 Salı

öylece gitmeK mi... evet evet

Kuzucummm; affet annecim sensiz plan yaptığım için... affet seni yanıcığımdan ayırmak zorunda kalacağım için... gelirsen o miniminnacık bünyen çok etkilenirmiş hava değişiminden! üşütüp hasta olabilirmişsin mazallah! Oysa ne kadar da istemiştim o öpülmelere doyulamayası varlığını yanımdan ayırmamayı... Kendi kendime söz vermiştim, ne olursa olsun BaLLım yanımda olsun diye. Olmadı işte, gene ne hikmetse o kocaman cümlelerim yapıştı kaldı ağzımda, ısrar edemedim. Büyükler daima haklıdır oğluşum, bunu büyürken mutlaka (zorla) öğreneceksin... Çok bekledim böyle bir kaçamak için; rüyalarımda falan gördüm yani öyle düşün. Kimbilir kaç yaşındaydım ilk niyetine girdiğimde.

Canım, Karadeniz... Bekle Cumartesi geliyorum.... Demek ki hiçbirşey için plan yapmamak gerekiyor, hayallenmemek gerekiyor. Nicedir tırmalıyorum bir kerecik yeşilini koklamak için. Öyle durup dururken planların içine dahil olabileceğimi bilseydim hiç bu kadar üzmezdim kendimi yapamadıklarım için. Şimdi sadece senden ayrılacağımı düşündükçe midemin orta yerinde kocaman bir yanma oluşuyor, durduramıyorum. Ama güvendesin... Hem de çok güvenli bir yerde :)
Yatçaz kalkçaz, yatçaz kalkçaz, gelicem ben......


2 yorum:

atesinsesi dedi ki...

ama anne zamansızlığı öğrenmedim daha

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

:) zamansızlığa ihtiyacın yok! zamanı ben sana öğretirim...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails