23 Ekim 2009 Cuma

GeL Cuma....


ÇOK seviyorum bu parçayı, ÇOK.... TIKLA....
söyleyen Zuhal çünkü ...
Canım ZuhaL... İç sesim, içimi titretenim....
-------0-------


Merak etmeyin;


Toparlanıyorum yavaş yavaş,

iyileştiriyorum hastalanan yerlerimi,

ovalaya ovalaya geçirmeye çalışıyorum uyuşuk bedenimi,

ağlaya ağlaya temizliyorum gözlerimdeki zehiri,

seve seve insanlaşıyorum,

BaLLımLa büyüyorum...

SevgiyLe....


-------------------------(----------------@


Bu sıralar şu domuz gribi işine feci halde kafayı takmış durumdayım...

Çocuğu olan olmayan, grip nedir bilen bilemeyen bu konuyu konuşuyor ya ben neden kusur kalmayayım?

Bir arkadaşım BaLLıma aşı yaptırıp yaptırmayacağını sorduğundan beri aklım kaçık durumda, anladım ki o zamana kadar hiç düüşünmemişim bu konuyu, yok saymışım!!! Ohh, ne rahat..

Birden "küttt" diye soruverince afallayıverdim,"ne yapıcam peki ben şimdi"

Yok yok yaptırmamalıyım, yeni birşey bu... Doktor normal grip aşısını bile tavsiye etmemişti, bir domuzumuz eksikti :/

Gün geçtikçe de yayılıyor meret!

Kıyımıza kadar geldi,

dışarı çıkarmayalım, kimseyle görüştürmeyelim çocuğu diyoruz ama

nerdeeeeeeeee,

yerinde durmuyor ki kuduruk Badem...

Önce ben yaptırayım olmazsa diyeceğim ama bünyeler bir olur mu hiç?

Sıkıntıdan karnım ağrıyor bazen...

"Allahım sen koru" diyorum...

Büyük sınavlarla deneme beni, çocuğumla imtihan etme...


NOT: haaa bir de bugün doktora gideceğim şu karın ağrıları için.. Siz blog dostları, yalnız bırakmazsınız beni :)) hepinizi kucaklıyorum...


KOCAMAN....




3 yorum:

ELİF dedi ki...

Biz yaptırmamaya karar verdik ama korkmuyo da değilim. Karın ağrısı ne? yok burdan değil msn den sorucam dur hele...

Başak BAŞOL dedi ki...

Yawrum,

Doktordan dönünce muhakkak yaz neyin var neyin yok detaylıca.Beni merakta bırakma.Umut ediyorum ki turp gibi olasın.Öpüyorum seni kocaman..

Sevgiyle Kal...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Elif; ben de yaptırmayacağım sanırım ama yine de büyük konuşmam!
Başak; merak etme canımmm, haber vericem hepinize :) öpüyorum kocaman

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails