5 Şubat 2010 Cuma

KOmik İnsan NotLarı :)





Sadece Varlığıyla bile hayatıma huzur veren, uzakta ama yüreğimin yamacına oturttuğum güzeller güzeli DOST insanı... ELİFİM....

Ne kadar uzun zaman olmuştu oysa ayrı kalalı.. Birbirimizden habersiz sandık dolusu anı biriktireli ne kadar sene geçmişti.
Onun benim yaşadıklarıma uzaklığı benim onun hissettiği hiçbirşeyde yanında olamam, aramızı daha da çok açabilirdi aslında. Yaşadığımız çağ bunu gerektirirdi. Hoyrat bir zamanda ayrı kalmalarımıza devam edebilirdik. AMA OLMADI..
Bıraktığımız yerden devam eder gibi...
Dah dün görüşmüşüz de, bütün yaşadıklarımızda birbirimizin yanındaymışız gibi girdik cümleye ilk görüşmemizde.. Önce ılık ılık bir sıcak bir rüzgar esti telefondaki sesinde, ben de heyecan... Ben hamileydim yeniden "merhaba" dediğimizde birbirimize, o şaşkın...
Şimdi ikimizin de dünyalar kadar güzel 2 yavrusu... (biri baLLı, diğeri kurabiye Suratlı) :)
Ve yüce Tanrım gösterdi yine mucizesini..
Bizi birbirimizsiz bırakmadı...
Dostluğa bu kadar ihtiyaç duyulduğu bir zamanda sakladığı yerden çıkardı, şükürler olsun.

O mantıklı, ben deli...
O tam bir anne, ben hala yarım çocuk...
O problem çözücü, ben bu konuda üretici...
O planlı, ben uçarı...
Ama herşeye rağmen birarada... Yürek yüreğe...
İyiki'm... DOSTUM...
Nice nice yıLLara...
ben İstanbuldan gülümsüyorum sana, sen Eskişehirden bak bugün bulutlara...




10 yorum:

ELİF dedi ki...

Deli kızım, nemli gözlerimle bakıyorum bulutlara ulaştı mı sana sonsuz sevgim, canım dostum iyi ki varsın, seni çok seviyorum...

beenmaya dedi ki...

ben de istanbul'dan sevgi ve saygıyla eğiliyorum bu koca yürekli iki dostun önünde...

daim olsun...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Elifcim, ulaştı tabi... avucumda tutuyorum gönderdiklerini :) ben de seni çok seviyorum...

Maya'm, bu ne güzel bir yorum. Sen de çok değerlisin benim için, farkındasın değil mi? sevgimle...

Başak BAŞOL dedi ki...

İyi ki doğduuum Eliiiiff...
:)))

Senin bu kadar sevdiğin bir insanı bende candan kucaklıyorum...Ve ömür boyu huzur ve mutluluk diliyorum onun için ...

Tamam tamam senin için de dilerim...:)))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

çok tatlısın Başakçım, dleklerimiz karşılıklı :)

SirEvo dedi ki...

Ne güzel böyle dilekler, duygulanıyor insan. :)

Işıl dedi ki...

aglattın benı bu yazınla yaa

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

SirEvo; dileklerim hepimiz için...

Işıl; ağlama lütfen.. bunlar güzel şeyler :))

Tibetin annesi dedi ki...

Elifin dostu bizim de dostumuzdurrr :))))
ne güzel bir arkadaşlıkmış sizinki böyle, kıskandımmm :P

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

hoşgeldin Tibet'in annesi :) ben de size çok özeniyorum ne yalan söyleyeyim :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails