18 Haziran 2010 Cuma

Hafta/nın SONU...




Haftasonları bende sadece Cuma günlerinden ibaret! Yani bir tek bugün heyecanlandırıyor beni... Cumartesi günleri "ay bir gün kaldı" paniği yaşadığım için birşey anlamıyorum, pazar günü malum" yarın yine iş var" sendromu...
yani ben bu haftasonu sevincinden pek anlamıyorum...

Yine de güzel haftasonu (olmasa bile) planları hayallenmek, onun bunun haftasonu organizasyonlarını dinlemek, oğlumla geçireceğim zamanların mutluluğunu hissetmek yetiyor bana.

Bak mesela, bu haftasonu bir plan yapmadım geçen hafta gibi... "Saldım çayıra Mevlam kayıra" rehavetiyle geçiriyorum bugünümü. Nasıl olsa baLLı var :) o bize uygun bir organizasyona zorlayacaktır nasıl olsa...

Diyeceğim o ki;
haftasonun güzel geçsin.. Sana yüreğindekileri getirsin...

sevgiyle...



10 yorum:

Unknown dedi ki...

Sana da güzel bir haftasonu olsun....

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Hepimize :)))

beenmaya dedi ki...

hani saat onda kordon da demiştim ses seda yok bakıyorum alooooo :))))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

olur olur.. sen istersin de olmaz mı hiç? mayammmm :))

Sazan dedi ki...

Güzel geçsin haftasonumuz, sevgiler...

ELİF dedi ki...

keşke yanımda olabilseydin bu haftasonu:(((

elif-kayra dedi ki...

cumadan sarıyor benide haftasonunun heyecanı program olsun olmasın önemli olan oğlumla birlikteyim ya o bile büyük bir mutluluk,iyi haftalar olsun sizede...

Adsız dedi ki...

pazarları hiç sevmedim ben sarıkamıştayken pazar günü cuma toplanıp geldiğimiz ilçeden köye dönüş için köy miübüsü beklemekti soğuk buz kaldırımlarda elimde poşetler valizlerle,
pazar dönüşte buz gibi bir ev demekti,eşekle su getirmek demekti,sobayı yakmak,yakmak için odun kırmak demekti:):):
şükürler olsun ki şimdi yan gelip yatmk demek:):):):
iyi hafta sonları ballar:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Sıradan Bir Sazan; umarım :)) teşekkürler.

Elifim; ben hep sizin yanınızdayım, siz de benim :) canımsınız...

Elif-Kayra; Allah hiçbir anneyi evladından ayırmasın... Öpüyorum miniğini :)

AsyaSelda; çok şükür ki o zor günler geride kalmış. Şimdi artık her gününün sevdiklerinle ve unutulmaz geçmesi dileğimle :)

MOMOL dedi ki...

canım blogumda senı bır ödül beklıyor, bu bir bilgilendirme mesajıdır :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails