5 Kasım 2010 Cuma

SisLi bir sabah...

Normal Bir sabah..!

güne gülümseyerek başladığın sabahlardan olmasa da, yaşadığının farkında olduğun ve belki de içinin derinliklerinde güzel şeyler olacağı umudu yeşerttiğin bir sabah... Aslında biraz yorgunsun ve belki de daha gözlerin uykuya bulanık.

Sis çökmüş kimsesiz sokaklarda ilerlerken ani bir fren sesiyle 1 saniye sonrasını maalesef tahmin edip de hadiseyi durduramadığın ufacık bir an... Aileni, dostlarını, işini ama en çok canının yarısını (baLLını) hemen aklına getirdiğin. Karşıdaki bir okul servisi, içinde rengarenk çocuklar... Hepsi de dersine yetişmek ümidiyle yola çıkmış zehir gibi çocuklar.

ALLAHIM diyorum, şükürler olsun sana!
meleklerin yine iş başındaydı ve yine ucuz atlatıldı bir dönemeç daha...
hayallerimi gerçekleştirmek için bir fırsat daha verdin demek bana...

Ofise gelinceye kadar uzun ve alengirli düşünceler içinde buluyorum kendimi ama mutlu oluyorum hala düşünmeye zamanım olduğu için. Kuzucuğumu düşünüyorum ve onu canımdan daha çok seven beynimin o hangisi olduğunu bilmediğim boğumunu. Nasıl güzel olurdu şimdi sarılsaydı küçücük kollarıyla ve
"öpiyim de geçsin anne" deseydi...
düşününce bile geçti,
bi de öpseydi.....!






4 yorum:

ELİF dedi ki...

Ay yine mi Burcu yaa, noldu bu sefer? Geçmiş olsun canım..

beenmaya dedi ki...

canımın içi yerini tutmaz elbette ballnın ama ben de öpüyorum kocaman seni...

tekrar çok çok geçmiş olsun...

Limon çiçekleri dedi ki...

Yürekten geçmiş olsun diyorum.En güzel öpücükler yavrularımızdan gelsin inşAllah.Sevgiler

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Elifcim; merak etme bişeyimiz yok çok şükür... öpüyorum

Mayam; senin yerin apayrı :) öp tabi

Limon Çiçekleri; çok çok teşekkürler :) sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails