23 Ağustos 2011 Salı

İndirim mi istiyosun, Buyur gel..!



Bu aralar deliler gibi indirim yapan, zıvanadan çıkmış bi dolu fırsat siteleri oradan buradan pörtleyip duruyor. Malumunuz insanoğlu bu; alacağı yoksa alıyor, gideceği bile yoksa tatile gidiyor, 1000 çeşit de olsa ayakkabının, giysinin dibine vuruyor bir zaman sonra. Zira, indirimler öyle böyle değil. Gerçek tatil 1000 TL mi tutuyor, hadi gel bakalım bize 250 TL...!



Haydaaaa!



- E kardeşim, tam da kendimi çalışmaya odaklamıştım.



Yok..! illa seni bu hafta Bodruma bekliyoruz.



- iyi madem, ben uçak biletlerini alayım... lı cümlelerle karşılaşıyorum, ordan biliyorum.






Şimdi lafı nereye getiriyorum, dikkat et!



ben de böyle bir siteden bahsedeceğim, zemin hazırlıyorum :)






Kısaca indirimlr.com diyorum....






Grup satın alma sitelerinin ve özel alışveriş klüplerinin günlük kampanyalarını tek bir noktada toplamışlar... Yararlanabileceğin en kötü indirim %50, gerisini sen hesap et!



Bütün indirimleri, bütün fırsatları tek tek dolaşmak yerine bir TIK yetiyor.



ha, sen -benim zamanım çok fazla arkadaş, hepsini tek tek gezerim kime ne? dersen, keyfin bilir. Ben sadece dost kıyağı yapıyorum...



Şimdi karar senin güzel kardeşim...



ya buraya hemen TIK larsın, ya da uzaktan bakarsın :)



hadi bana eyvallah....







Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails