4 Ocak 2010 Pazartesi

CanıM'ıN YorGunLukLarı...


Kocaman bir sene geçti, kolay mı?
Neler neler yaşadık bir düşünsene... Bir gün içinde kaç badire atlattık savunmasız yüreğimizle, kaç kişi affetmek zorunda kaldık, kaç zorlu karar verdik içimiz ezile ezile..?
YıLbaşına ailece girdiğimiz o muhteşem gecede, sessiz dilekler tuttuk birbirimize gizli,birbirimiz niyetine. İyilikler geçirdik aklımızdan hepimiz için, hepiniz için...
Bir huzur topağıydı şimdi gönüller! Bir daha hiç olmasındı üzgünlükler....
İçin için bir kadın ağladı, ben gördüm... Hayatının en zor kararını vermenin ağırlığıyla düşüktü omuzları. Yüzünde daha da kalınlaşmıştı keskin çizgileri, gözyaşlarına yön vermek içindi sanki dudaklarının tam da yanıbaşındaki geniş, öpülesi yollar... Derin derin yollara baktı kimse görmesin diye uğraşarak. Gülümsemek için öyle zorluyordu ki kendini, yanakları bağırıyordu dudaklarına.
İçindeki sesi susturmak için yüreğinin son sesiyle şarkılar söylüyordu, ben duydum...
Karar verdi bir kadın tam da o gece...
Hüzün yanığı koktu ortalık,
Çocuklar rollerini oynadı, anlamazdan geldi kadının tam da istediği gibi... Ben anladım...
Küçük kadın büyük kadını anladı...
İçinden kafasını omuzuna yasladı...
İkisi birden -ölesiye/ ağladı...
Bir gün doğdu hemen ardından,
Büyük kadın aydınlığa uyandı...
Küçük kadın gözlerini öptü aydınlığın,
"Çok hoş geldin" dedi...
Herkes kendi aydınlığına gitti....

Büyük/ Kadın şimdi huzurlu,
Küçük/ Kadın herkeslerden MUTLU...
Yeni yıL onlara şans getirecek, bütün aile UMUTLU.....



4 yorum:

MOMOL dedi ki...

canım ne güzelde dile getirmişsin hissettiklerini, çok beğendim:)
umarım herşey umut edildiği gibi şekillenir...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Canım MoMoLum, umut içimizi ısıtsın yeni senede.. tüm sevgimle :) teşekkürler

Başak BAŞOL dedi ki...

Bedardemcim,

Evet hepimiz umutlu olalım,zor kararlar vermek noktasında olsakta hepimiz umutlu olalım...ve lütfen bu sene ara ara hepimiz mutlu olalım...

Öpüyorum seni...

Bua aralar hayat çok çok hızlı akmaya başladı.Herşey iyicene birbirine girdi..Öyle bir noktadayım ki yazsam yazamam ,dursam duramam..Hayır dualarını bekliyorum...

Sevgiyle Kal..

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Başak'ım, dualarımla ve içimin bütün umutlarıyla yanındayım... elimden ne gelirse, biliyorsun.... tüm sevgimle....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails