10 Ocak 2010 Pazar

Yeni ama ZOR...

"Yeni" olan olan herşey heyecan verir insana... Tamam..
İnsan günden güne ilerleyemediğini ve hatta yetemediğini hissettiği zamanlarda hayattaki heyecanını çok fazla hissedemiyor sanırım... Baksana bana, yaşımla ilgili herkesle kavga edebiliyorken, ruhumu zenginleştirme yollarını ararken gayet zorlanıyorum...
Baksana yahu şu halime...






Kurulu düzenimi bozma yolunda çok ciddi adımlar atıyorum şimdi mesela...
"EV"imizi ve hatta bütün düzenimi bozuyorum, birşeyler iyi olsun (LÜTFEN) umuduyla...
Anlamamak için ısrar ettiğim bir konunun içini deşmeden uyuya kalmak istiyorum bu gece. Sen de bana bu gece "kırmızı başlıklı kız"ın başlığını arka bahçeye gömmeyi teklif et istiyorum mesela... Kurt iyi niyetli olsun, sen kötü....
Kurt içindeki hayalleri yesin,
sen UMUT'larını kus herkesin üzerine........
o kadar HUZURLU ol ki başka birşey dilemeyelim uzun bir süre...

yedi cüceler evlerini takas etsin unutulmayacak mutluluklara,
prenses kimsesiz çocukları yerleştirsin sarayın soğuk odalarına....

sen sokul benim koynuma....
herşey çok güzel olacak de bana, "SAKIN KORKMA"....

sen, ben ve prens BABAN,

Gerisi HePTen YALAN.....




1 yorum:

Başak BAŞOL dedi ki...

Yawrum,

Dileğin ne ise gerçek olsun herşeyde çok güzel olsun...Şu sihirli değnekte bir kez bize değsin...

Seni çok seviyorum..

Sevgiyle Kal

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails