31 Ağustos 2009 Pazartesi

BaLLı ATA'sını öğreniyor.... (mim)

Ne mutlu bana ki seçmeye bile gerek duymadan bu ülkede doğmuşum, ne mutlu ki kırmızı-beyaz bayrağımızı oğlumla tanıştırma onurunu yaşamışım... Ne mutlu bana ki gururla bahsedeceğim ATAlara sahip olmuşum ve ne mutlu ki ULU Önder ATATÜR'ün izinden gitme farkındalığıyla yetişmişim...
BaLLım henüz 18 aylık ve herkesin gözünde bir bebek... Ama inanılmaz bir zeka gelişimiyle hepimizi şaşırtmaya devam ediyor. Vaktinden evvel öğrendi herşeyi; sayıları, renkleri, ailesindeki insanları, çevredeki dostları, geceyi, gündüzü, hüznü, mutluluğu çok çabuk öğrendi...
30 Ağustos Zafer Bayramında Kırklarelindeydik. Bayrakları, askerleri görünce yaşadığı heyecanı ancak orda olsanız anlayabilirdiniz. Nasıl büyük bir keyifti anlatamam...
Bu acınası düzenin içinde, sıkışmışlıklar arasında ve Atatürk'ü unutturma çabalarında gördüğüm kalabalık beni bir kez daha inanılmaz umutlandırdı. Bir kez daha inandım kimsenin bu ülkeye zarar veremeyeceğine, bir kez daha anladım Atatürk'ün gençlere güvenmekle ne kadar haklı karar verdiğini...
Çocuklarımız bizim geleceğimiz ve doğruyu (tarafsız) öğrenmek için yanıp tutuşan birer öğrenci her birisi. Ne kadar çok öğretirsek/öğrenmesine izin verirsek o kadar çok gelişecek ülkemiz, ne kadar çok yollarını açarsak hızlıca koşabilecekler.
Askerlere selam vermeyi öğrenen BaLLıma uzun uzun anlattım bayram sevincini :) uzun uzun dinledi beni. Çocuk deyip geçmeyin lütfen, konuşun onlarla, herşeyin doğrusunu anlatın...


ÖYKÜ kızı, ben dahil bir sürü arkadaşını FENER ALAYI na davet etmiş...
Gururla, büyük onurla kabul ettim davetini :)

Şimdi ben de buradan isim vermeden beni izleyen bütün arkadaşlarımı FENER ALAYI na davet etmek istiyorum...

Ben ve bir çok dost sizi orada bekliyoruz.. Çoluk çocuk toparlanıp gelin lütfen....

Sevgilerimle....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails