3 Ağustos 2009 Pazartesi

Başlık/Sız(ı)m)





Hakkaten insan neyi düşünürse o mu olur? (Secret gibi) yoksa bir başladı mı olumsuzluklar çorap söküğü gibi gider mi? Ben burada payıma düşeni öğrenmek istiyorum doğrusu! yani ben mi çağırıyorum bu zehir zemberek olayların tamamını bilinçsizce? Bilmeden sevdiklerimin canını yakan olaylara sebebiyet veriyor olabilir mi bu şaşkın beynim?

Hani korku filmlerinde olur ya... Mağdur (yani ben) sürekli öldürüleceğini düşünerek durmadan koşar, hem de bilmediği karanlık ve puslu bir ormana doğru : ) o saatten sonra hiçbir kaçan;"-aaaa, noluyor yahu? ne olacaksa olacak. Durup bir plan yapayım, kendimi koruyayım." demez...
Duramadım arkadaş, duramadım bir türlü.. Nasıl bir koşmaksa bu artık bilinmeze doğu.

Bir dur kadın, dur bakalım neyle karşılaşacaksın. Belki hiçbirşey değil seni takip ettiğini düşündüğün şey, belki geriye dönüp bakabildiğinde bitecek bütün bu karanlık. Hem en kötü ne olabilir sen bu kadar herşeye hazırken ve seni korkutacak hiçbirşey kalmamışken bu hayatta?
Yırt şu muşambaları üzerinden, baksana gökyüzüne koruyucu meleğin bile seni terk etmek üzere bu korkaklıkların yüzünden. Etrafındaki insanlar bile bu hastalıklı zamana kaptırdı kendini senin sayende ve olabilecek zamanı kaçırmaktan oluştu yüzündeki bütün çizgiler...
İçimin gülen yüzü RüzgaR'ım hastalandı haftasonu, azı dişleri de iyiden iyiye zorlar oldu o minicik damaklarını. Ben deli tavuk gibi çırpınıp endişelenmekten başka ne mi yapabildim? bilmiyorum.
Hatırlamıyorum uzun zamandır beş dakika öncesini. Nasıl oldu da bu hale geldim ve en son nerde bıraktım içimin dizginlerini? Bu doludizgin atın ayakları nerede kırıldı fark edemedim..!
Ruhumun hiçbiryerlere koyamadığı dünyanın en değerli ziynetlerini parlatmayı ne zaman bıraktım? Kaşıkçı elması kadar bulunmaz sandığım umutları uçurumdan düşüreli ne kadar oldu?

Acelem var dostlar, çok acelem var....
İyi bir dost, harika bir eş, mükemmel bir anne olmak için fırına gidip ekmek yemem lazım biraz daha... Eski bed@rdemi bulmak için geri dönmem lazım bu puslu orman yolundan... Silkelenip tozlarımı havaya karıştırmayı hayalleniyorum, geri dönüp "korkmuyorum olacaklardan"demeyi umuyorum. El yordamıyla bulduğum inancımı da yanıma alarak emin adımlarla yürüyorum bu defa aydınlığa.. Ne olacaksa olacak, hazırım olacaklara.........

Bana eşlik ettiğinizi biliyor, hepinizi heybemde taşıyorum...
TeŞekküRler... Hepinize....


7 yorum:

Başak BAŞOL dedi ki...

Bedardem,

Ne oldu sana böyle?Bu ne karamsarlık?Secret falan doğru mudur bilemem ama hayatta gerçek olan bir şey varsa pozitif düşünmenin faydalı olduğudur.Yoksa her anımız kendimizi ve çevremizdekileri hırpalayarak geçer.

Kontrolünü eline al,gülümsemeyi dene...Kendin ,o dünyalar tatlısı evladın ve eşin için...Biz yanındayız ve herşeyin yoluna gireceğini biliyoruz.O karanlık ormanda yalnız değilsin.

Sevgiyle Kal.

MOMOL dedi ki...

umarım en kısa sürede eski bedardem'e kavuşursun canım, zira bu hallerine hiç alışık değilim...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Başakçım,
karamsarlık değil şaşkınlık aslında benimkisi.. Çok üstüste geldi sanırım bu sıralar herşey ve panikledim. Halbuki inancım ve umudum hiç bitmez benim, kendimi yenilerim... İlk defa oldu, düzelecek biliyorum. Yanımda olmanız harika bir duygu çok teşekkür ederim. Güç veriyorsunuz :)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Seni bed@rdem'siz bırakmam MOMOLcum, hiç dert etme sen :) hep buralardayım, gülümseyerek....

MAVİ UMUT dedi ki...

İnsanın neyi düşünürse onun olacağına inanmıyorum ben. O zaman iyi şeyler neden o kadar olmuyor da hep böyle isyan eder ruh hallerinde oluyoruz?
Ama terslikler başladımı üst üste geliyor bu bir gerçek. Bazen 3-5 geliyor bitiyor, bazen daha uzun sürüyor.şansa.

Dizginleri bırakmanıza sebep bir yaşanmışlıktır büyük ihtimal.

düşler düşüncüler kötü dokunuşlar olmadığı sürece pekde uçup gitmiyor bence.

MAVİ UMUT dedi ki...

Ve..dilerim hayatınızda en kısa zamanda herşey yoluna girer.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Haklısın UFUK ÇİZGİSİ, yaşanmışlıklar yoruyor bir zaman sonra.. Üstüste gelen olaylar ve bıraktığı izler bazen böyle süreçlere sürüklüyor insanı.İyi dileklerin için teşekkürler, ben de umuyorum herşeyin güzel olmasını..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails