19 Nisan 2010 Pazartesi

Bir Garip Seher....

Kafam karışık, kafam... Öyle bir yerinde duruyorum ki hayatın ne desem yönlendirmiş olurum bu saatten sonra.
Hani şu kitaplar var ya, kötü elektrik yayarsan kötü şeyler olur falan diye sayfa sayfa anlatan... Kendi kendime diyorum ki, nasıl bir enerji taşıyorum ki sadece pozitif şeyler yaşayamıyorum. Gerçi hayatın kuralı bu dostum, azcık iyi yaşarsan azcık kıvranacaksın. Kıvranmadan anlayamazsın hayatın sana daha önceden verdiklerini.
Ama bu kadar mı olur kardeşim? tam bir yerinde yakaldım seni hayat diyorum, çözdüm sırrını.. HOOP başka bir yerden enseliyor fark ettirmeden.
Allah sonumuz hayır etsin diyorum, bakalım zaman gösterecek... Olursa söylerim...
----------------------
BaLLı' ya gelince; anlatılacak o kadar çok şey var ki inanamazsın... Artık kocaman cümleler kuruyor gözümün ta içine baka baka. Müthiş keyifli mimiklerini de arttırmış durumda hınzır.
Camda bekliyor annesinin eve dönüşünü. İş yerimi en az 3 kere aratıyor anneannesine, konuşmazsam telefona küsüyor :)
Akülü arabasıyla havasından geçilmiyor beyefendinin. Kullanmayı ne zaman öğrendi, inan ben de bilmiyorum. Gaza basmalar, manevra yapmalar, ayna düzeltmeler... daha neler neler...
Ha, bir de unutmadan, şarkı söylemek öğrenmiş gözümün nuru. Yükleyebilirsem "bir gün bir gün bir çocuk" adlı eserini en kısa zamanda paylaşacağım :)
Araba ve motor tutkumuz devam ediyor. Sadece arabalarıyla oynuyor..
Bana gelince, bir garip seherdeyim..
:))
ama gene de sevgiyle....

4 yorum:

bozbek dedi ki...

Bir iki gün boş bıraktık, yine seher yelleri mi çarptı cancağızımı :(

Büşra Bayram dedi ki...

ayyy ben de küçükken hep akülü arabam olsun isterdim, o zamanlar babama söyleyememiştim :/ şimdi normal arabam var ama hala içimde o akülüler :(

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Çarptı cancaazım çarptı, maalesef :(

HayaL MeyaL; kıyamam sana ben, istersen gezmen için sana verebiliriz yeni akülümüzü :/ ya da istersen gel, BaLLı gezdirsin seni ;)

ELİF dedi ki...

noldu gene yahu 2 gün yoktuk tabi:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails