7 Nisan 2010 Çarşamba

Sanma Sakın...


Evet;

durmadan çalışmak, yetecek kadar para kazanmak ve belki de herşeye zaman ayırmak zorundayım. Bu sıralar zaman böyle geçiyor diye, seni ihmal ettim sanma sakın :)

Seni takip ediyor, görüyor, duyuyorum...

Sürekli olamasa da, bollukla senin yanında olmaya çalışıyorum.. Enerji üretmek için vitaminler alıyorum, sürekli gülümsüyorum, hep iyi şeyler getiriyorum aklıma...

Biliyorum sen de oralarda bir yerlerde, benimlesin..

Daha ne olsun ki :)

Şuanda beni okuyorsan bil ki seni seviyorum....

Hayatı seviyorum...

Sevgiyi en çok...






5 yorum:

beenmaya dedi ki...

BİLİYORUM :))))

nasıl da alınırım üzerime :)))

Sibelbek dedi ki...

Ben de seni seviyorum :)))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

zaten hepinizi ayrı ayrı kastetmiştim :)) üzerinize alınmanız çok normal... Öpüyorum kocaman.....

Ateş Böceği dedi ki...

okudum şimdi bunu kocaman bir gülümseme yerleştii yüzümee :))) işte böylee

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

işte tam da o gülümseme hiç gitmesin yüzünden Ateş Böceğim... :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails