20 Nisan 2010 Salı

Yanlış Anlama

Ah benim canlarım, canlarımın içleri güzel dostlarım... :)
Nasıl da telaşlanmışlar yine bulutlandım zannedip. Korkmayın yahu, iyiyim kötü birşey yok çok şükürler olsun.
Gerçi olmadan olmaz ama o eski halet-i ruhiyemden eser yok şimdi dertlenmeyin sakın!
Şimdi uzun uzun anlatamayacağım bir konu üzerinde kafam karışık dedim sadece, bir de baktım candostlar işkillenmiş :))))

demek ki neymiş? açıklayamayacağın konuları ima yapmaktan kaçınmak gerekliymiş....
Yine de gerekli hassasiyeti gösteren ve beni ilgisiyle şımartan tatlı dostlara kocaman öpücükler :)

-----------------
Bu arada sen misin yazlık sezonunu açan?
İşte böyle olursun ailece :(
Kadın hasta
Koca hasta
BaLLı hasta......

Bir yandan da derginin son telaşları...
Ah, benim dertsiz başım... Hadi biri bir güzellik yapsın, hadi....

sevgiler....

2 yorum:

öykü dedi ki...

Ucunuze de cok gecmıs olsun..
Dılerım o bulutların cabucak dagılır
gunes acar evınızde
sevgılerımle

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Öykücüm çok teşekkür ederim... bizden de sana kocaman sevgiler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails