26 Mayıs 2009 Salı

Bakış aşısı

Şu aşıların annelere yapılanından bulamadılar mı yahu henüz? ya da şurup şeklinde versek çocuklarımıza ne güzel olurdu. Hiç ağlatmasak kuzucukları...

Pnömokok aşımızın sonuncusu yapılacak bugün baLLı bademime, aklım onda sabahtan beri. Hiç ağlamadığını söylüyor annem üzülmeyeyim diye ama ben biliyorum ne kadar can yaktığını, oğlumun nasıl avaz avaz bağıracağını. Sağlığı için bile olsa can yakan şeylere gıcık oluyorum elimde değil, bir de üstüne para veriyoruz, hatta eline sağlık diyoruz doktor amcalara. Halbuki içimden geçen tam aşı yapma sırasında ağzının ortalık yerine vurmak oluyor genelde, yapamıyorum.

Kıyamam senin acıyan yerlerine güzel kuzum...



2 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

merhaba,bende bu aşıyı yaptırıp yaptırmamak arasında gidip gelmiştim.
http://annecikk.blogspot.com/2009/01/pnmokok.html
herşey onların geleceği için...

BeD@rdeM dedi ki...

zaten bu özel aşıların varlığı oldukça kafa karıştırıcı, üstüne üstlük yaptırmazsam vicdan azabı(ya mikrop kaparsa)tedirginliği.. bi de bakıyosun çocuğun doktorun elinde çığlık atıyo. mecburen "eline sağlık" demek zorunda kalıyosun :/ çok gıcık bi durum....

Bu gadget'ta bir hata oluştu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails