4 Mayıs 2009 Pazartesi

ZORLU 3 GÜN


Ahhhh bu gözü kör olasıca dişler! Ne oğluma rahat veriyorlar, ne de benim güzelim gece uykularıma... 3 gün boyunca yavrucuğum ellerini ağzından çıkaramadı bir türlü. Bir yandan yürüme hevesi, bir yandan diş acısı çok acaip bir görüntü oluşturuyor doğrusu.
Cuma günü ve pazar günü bir sürü alış-veriş merkezinde gezdik bol bol, bir sürü ciciler aldık baLLı baDemime, jetonlu oyuncaklardan inmedi tabi beyefendi. Keyifine diyecek yok onların tepesinde zaten.
Dün yine o acıklı an geldiğinde (annem almaya geldi), bir türlü ayrılamadım yavrumdan. Kolay değil tabi 3 günün ardından çabucak kopuvermek. Çarşamba günü annemle Trakya turuna çıkacakları bilgisini aldım bugün. Hem gezsinler istiyorum, hem de uazklaşınca deliriyorum. Kendimi hiç ama hiç anlayamıyorum.
Yavru kuzum hep yanımda olsun istiyorum... Suç mu?


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails