25 Mayıs 2009 Pazartesi

KumLu boğumLar

O nasıl bir Cuma günüydü yahu? Ne uyudu ne de uyuttu baLLı oğlum. Çok lazım gibi annemle birlikte yatmaya başlamış yazlıkta, ee ben de mecburen (çok tedirgin olsam da) onunla yattım kocaman yatakta, babamız doooooğru ciCi odaya :) sabaha kadar bir o yana, bir bu yana dönüp durdu. Daha önce sabıkalı olduğum için, düşürürüm korkusuyla gözümü bile kırpmadım sabaha kadar. Babamız çalıştığı için sığınağımıza (anneannemiz) gittik Cumartesi sabahı koşa koşa, misafir ağırladık. Bizimki her zaman olduğu gibi bütün marifetlerini sergiledi herkese, poposunu sallayarak oynamayı yeni öğrenmiş, yerlere attık kendimizi izlerken :) çok yorulmuş olacak ki gece süper uyudu, ben bayılmışım zaten uykusuzluktan, sarıldık yattık bitaneciğimle.
Pazar sabahı oğlumla babamızı uyandırmaya gittik... Hiçbir cümleyle anlatılmayacak bir keyifti oynaşmalarını izlemek. "işte" diyor insan, yaşamak böyle birşey...
Güzelce giyinip döküldük yollara, öyle bir heyecanla çıkmışız ki ben evin kapısını kilitledim zannedip ardına kadar açık bırakmışım :( Allahtan güvenli bir yerde oturuyoruz.
Oğluma şu üzeri tenteli, arkadan ittirmeli, 3 tekerlekli şeker bisikletlerden aldık; nasıl sevindi kuzucuğum. Yazlığa dönerken kucağımda uyuya kaldı yorgunluktan (hiç yapmazdı) yazlıkta açtı gözlerini ve o küçücük boyuyla kumda oynamak istediğini anlattı bize. Üzerine ince bişeyler giydirip babasıyla kuma attım ikisini :) bunu anlatmakla bir yere varamacağım için videosunu ekleyeceğim.
İyi seyirler... :))

NOT: Bu arada oğlumun berberle ilk buluşmasının neticesini farketmişsinizdir... bildiğiniz küçük adam :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails