5 Mayıs 2009 Salı

HIDRELLEZ UĞUR GETİRSİN

Yazın geldiğini bayram yaparak kutladığımız gündür bugün. Elbette şehir yaşantısında eski kutlamaları gerçekleştirmek oldukça zor ama yine de yazın gelişini kutlamak fikri bile insana yetiyor sanıyorum. Yarın oğluşum annemle Trakya turuna çıkacağı için bugün yine koştura koştura yazlığa gitmeyi düşünüyorum. Akşam kumsalda kocaman bir ateş yakıp "baLLı baDem"imle üstünden atlayacağız bütün kötülükleri ardımızda bırakmak için. küçük küçük kağıtlar hazırladım şimdiden resimler çizip gül dibine gömmek için :) aslında şimdiye kadar bütün dileklerimi gerçekleştirdiği için sadece bir teşekkür yazısı yazsam yeterli olacak ama eğlence için her sene çizdiğim sarı woswosumun içine bu defa oğlumu da oturtabilirim.
Geçen sene bugünlerde oğlum çok küçük olduğu için hiçbirşey anlamamıştım gelip geçen yazdan ya da bahardan. Şimdi bütün mevsimlerin tadını çıkarıyorum biriciğimle. Geçen her an onun büyüdüğüne şahit olarak yaşamak duygusuyla ödüllendiriyorum kendimi ve ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum defalarca.
Bu yaz çok farklı ve çok eğlenceli olacak, şimdiden hissediyorum. (Tabii gezenti oğlumla vakit geçirmeyi başarabilirsem) : )
Gül dibine gömdüğünüz ya da hayaliyle titrediğiniz bütün dileklerinizin gerçekleşmesini diliyorum.
HIDRELLEZ kutlu olsun.........


1 yorum:

ELİF dedi ki...

bugünmüymüş!!! umarım o sarı vosvosa beni de bindirirsin bir gün:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails