27 Mayıs 2009 Çarşamba

SıTkıN.....


Gelmiyor bugün içimden, çikolata yemek, şarkı söylemek, Mahjong oynamak ya da dünyaya meydan okumak...
Küçükken de ne zaman annemLe kavga etsem, hep bir "gitmek" düşerdi aklıma, için için sinir olurdum bütün yaşadıklarıma. Hiçbirşeyin değişmediğini görmek hoşuma gitmeliyken (hala büyümediğim için), bu içimdeki "gitmek" ten kurtulamadığım için sinir harbi yaşıyorum.
Konuşamadığım her kelime için ne yazsam diye düşünüp duruyorum sabahtan beri...
HİÇ... HİÇBİRŞEY
İçimden bağırarak konuşuyorum, dudaklarımı ısırıyorum bir de...
Yazmak istiyorum, kelimeler kaçışıyor, bulamıyorum...
Yağmur yağsın istiyorum, akıtsın bütün saçma sapanları. Islanınca herşey temizlenir...
Kuzucuğumu özlüyorum,
hayat parÇamı...
Burnum sızlıyor,
galiba ağlıyorum....... nihayet....



2 yorum:

ELİF dedi ki...

Gitmeden düzelse herşey keşke di mi?

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

bazen gitmeden oLmaz bitanem.. illa "gitmek" gerekir, ama az ama çok.. ille de "gitmek"......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails